Teste de Jurnalism – Pregateste-te, ca sa fi admis!


V-am promis că „o să vă testez”!

Ei bine că, la mai puţin de o zi de când am postat articolul  în care vă spuneam despre „ARTA” de a fi jurnalist, am revenit şi cu TESTELE promise pentru ADMITEREA la FACULTATEA DE JURNALISM ŞI ŞTIINŢELE CUMINICĂRII.

Pentru început v-am pregătit un prim pachet de 7 (şapte) teste, cu subiecte ce au fost date la admitere, în anii: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2012 şi 2013.
La cateva dintre ele am lăsat ataşat şi baremul de corectare, pentru a vă putea autocorecta, iar pentru celelalte teste, fie vă autocorectaţi ajutându-vă de un DEX şi alte manuale didactice, fie îmi trimiteţi fisierele lucrate, pe care eu, ulterior le voi corecta.

Subiecte_admitere_2005_Facultatea_de_Jurnalism_si_Stiintele_Comunicarii Subiecte_admitere_2006_Facultatea_de_Jurnalism_si_Stiintele_Comunicarii Subiecte_admitere_2007_Facultatea_de_Jurnalism_si_Stiintele_Comunicarii Subiecte_admitere_2008_Facultatea_de_Jurnalism_si_Stiintele_Comunicarii Subiecte_admitere_2009_Facultatea_de_Jurnalism_si_Stiintele_Comunicarii
Subiecte Admitere Jurnalism – 2013
Subiecte Admintere 2012 Jurnalism si Stiintele Comunicarii

6 comentarii la “Teste de Jurnalism – Pregateste-te, ca sa fi admis!

Lasă un răspuns

