N-am loc și nici timp pentru ipocriți… vă chinuiți degeaba!


10390441_10152880172957834_8438711004715503347_n

Toată viaţa mea am fugit de oameni prefăcuţi, cel puțin de cei pe care i-am simțit. Iar dacă la început, atunci când abia îi descopăr, ipocrizia acestora mă amuză, mă face să râd și să mă veselesc, mai târziu începe să mă dezguste.
Cu toate acestea, tot timpul le-am căutat circumstanţe atenuante, am încercat să le dau o şansă, am încercat să cred că fiecare om are defecte şi calităţi în armonie, am căutat să cred că lipsa educaţiei îi împinge pe unii la gesturi meschine dar nu e deloc așa, mulți o fac intenționat, merg pe principiul ”hai să mai fac și azi pe prostul că-mi merge bine”.

Întreaga viață am căutat doar bine, și nu l-am căutat pentru mine, am fost precum un arheolog în căutarea marilor comori pentru patrimoniul național, am căutat doar să fac bine, să ajut, să scot din necaz felurite persoane, pe unii să-i îmbogătesc, pe alții să-i îndrept și pe mulți dintre ei sa-i fac să vadă viața asa cum este ea, bună și rea. Nu-mi pare rău de ajutorul oferit, îmi pare rău că nu m-am îngrijit de mine așa cum ar fi trebuit, m-am pus întotdeauna pe ultimul loc.

Serios, nu am nevoie în viaţa mea de bufoni şi de prefăcuţi şi de aceea mă debarasez de îndată de persoanele superficiale, care mă menţin mereu în stări de îndoială, dezgust și stres. Fiind o fire atât de realistă, nu prea mă mai zguduie nimic, am trăit multe experiențe și am cunoscut toate fețele pe care le pot avea oamenii. Nu îmi ocup mintea cu gânduri obsesive, întrebându-mă ce cred și ce spun alții despre mine, fiindcă am observat că prea mulți judecă după prejudecăți proprii și prea puțini după calități obiective. Am realizat că este inutil să depun eforturi pentru a dovedi oamenilor cum sunt și pentru a schimba o părere despre mine, fiindcă un zvon negativ este primit mai bine. N-am loc și nici timp pentru ipocriți… vă chinuiți degeaba!

Lasă un răspuns

